|
Бухгалтерия областной судебной администрации согласна оплачивать проезд и командировочные экспертам, которые выезжают в суды, расположенные за пределами населенного пункта, в котором работает эксперт, но такая организация как государственное казначейство почему-то не пропускает платежные документы судебной администрации по оплате выездов экспертов. Сейчас я активно пытаюсь доказать казначейству, что согласно ст. 92 УПК Украины и постановления кабмина от 1 липня 1996 р. N710 "Про затвердження Інструкції про порядок і розміри відшкодування витрат та виплати винагороди особам, що викликаються до органів дізнання, досудового слідства,..." п.1 данной инструкции гласит: 1. Відповідно до чинного законодавства (стаття 92 Кримінально-процесуального кодексу України, стаття 275 Кодексу України про адміністративні правопорушення за свідками, потерпілими, законними представниками потерпілих, понятими, а також експертами, спеціалістами і перекладачами зберігається середня заробітна плата за весь час, затрачений ними у зв'язку з явкою та викликом до органів дізнання, досудового слідства, прокуратури, суду або до органів, у провадженні яких перебувають справи про адміністративні правопорушення (далі - орган, який зробив виклик). Особам, які не є працівниками підприємств, установ чи організацій, виплачується винагорода за відрив від звичайних занять. Крім того, всім зазначеним у цьому пункті особам, якщо виконання їх процесуальних функцій пов'язане з перебуванням за межами населеного пункту постійного проживання, відшкодовуються такі витрати: вартість проїзду до місця виклику і назад, витрати, пов'язані з найманням жилого приміщення, добові.
Вообще ситуация парадоксальная - я, судмедэксперт, должен растолковывать гос. казначейству законодательную базу. Ну, посмотрим чем закончится - хотелось бы одержать хоть небольшую, но победу в борьбе за права экспертов.
|